لیزر موهای زائد: 12 مورد که باید قبل از شروع درمان بدانید

اگر قصد لیزر موهای زائد را دارید ، هزینه مطالعه آن را پرداخت می کند. من می دانم که به راحتی وعده زندگی سالم و بی پروا را نمی توان فریب داد ، اما بسیار مهم است که ابتدا در مورد حقایق (و عوارض جانبی) آنها را مطالعه کنید ، تا مطمئن شوید که درمان مناسب شماست. گزینه های بسیار مختلفی در مورد موهای زائد وجود دارد ، از اپیلاسیون گرفته تا نخ و تراشیدن گرفته تا موهای زائد ، اما لیزر موهای زائد یکی از معدود گزینه هایی است که یک روش دائمی تر برای خلاص شدن از شر موهای بدن ارائه می دهد (در صورت تمایل بیش از حد). .

من زیر لیزر رفتم (به اسم تحقیق ، obvs) و اینجا چیزی است که یاد گرفتم …

1. این روند دردناک به نظر می رسد ، اما چندان هم بد نیست

دکتر دارون سوکران ، مدیر گروه پزشکی در کلینیک sk: n توضیح می دهد که لیزر موهای زائد با ارسال نور لیزر از طریق رنگدانه در مو کار می کند. “این نور به گرما تبدیل می شود ، که به فولیکول و لامپ مو آسیب می رساند.” من این احساس درد سریع و شدیدی را دیدم که بر روی پوستهای باریکتر در نزدیکی بینی ، چانه و معابد خود دردناک تر دیده ام. خوشبختانه لیزرهای مورد استفاده روی من دارای مکانیسم خنک کننده بودند (در واقع یک انفجار سرد دائماً در هوا که در آن محل قرار گرفتن لیزر بود) که واقعاً به آن کمک کردند. من همچنین احساس دردناک تر می کردم اگر دمای بدن به دلیل دویدن در سطح شهر افزایش یابد تا وقت ملاقاتم را به موقع انجام دهم. گرما + گرما = ouchies. بعداً درباره این مورد

2. صبر پرداخت می کند

دو یا سه هفته پس از اولین درمان شما طول می کشد تا اختلاف مشاهده شود و 8 -12 درمان برای به دست آوردن نتیجه کامل.

من بعد از 2 دوره درمان یا 8 هفته شروع به دیدن نتایج واقعی کردم. شما باید واقعاً با قرار ملاقات های خود هماهنگ باشید زیرا فولیکول های موی شما همه در مراحل مختلف رشد آنها قرار دارد ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که هر یک از آنها فرصتی برای زایمان می گیرند.

3. شما باید قبل از لیزر از موبر استفاده کنید / قبل از لیزر ، ناحیه را اصلاح کنید (همین کار برای آرایش)

لیزر می تواند با موهای روی سطح پوست واکنش نشان دهد و این باعث تحریک برخی از موها می شود و ممکن است بوی موهای سوخته را که از اول یاد گرفتم ، ترساند. خوشبختانه برای من ، می دانستم که کل (اصلاح کردن = موهای تیره تر ضخیم تر) یک اسطوره زیبایی مشترک است.

4- این یک روند بسیار سریع است

من برای قرار ملاقات های کامل چهره می روم و آنها فقط 20 دقیقه زمان می برند ، از جمله چت سریع و از بین بردن آرایش در شروع. مطمئناً مجبور شدم دوباره آرایش خود را بکار بندم اما حداقل می توانم بعد از آن بیرون بروم. اولویت های.

5- بعد نمی توانید به سالن ورزشی بروید

گرمای حاصل از لیزر به مدت 24 ساعت در پوست شما باقی می ماند ، بنابراین هیچ سالن ورزشی ، سونا ، دوش داغ ، آن را دریافت نمی کنید. اگر این کار را انجام دهید ، خطر ایجاد یک محیط گرم و دوست داشتنی برای رشد باکتری ها و ایجاد لکه ها را در معرض خطر خود قرار می دهید.

6. آماده شوید تا به طور جدی در مورد خورشید فکر کنید

متخصص پوست و مو شما را توصیه می کند که چه چیزی برای شما مناسب است ، اما ممکن است لازم باشد که شما تا حد امکان از آفتاب گرفتن و قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. همچنین در صورت برون دهی ، قبل از شروع درمان باید صبر کنید تا از بین برود. مجدداً ، متخصص پوست درباره تعطیلات آینده با شما تماس خواهد گرفت تا مطمئن شوید که تعطیلات در آینده ندارید و این ممکن است بر زمان قرار ملاقات بعدی شما تأثیر بگذارد. نگاهی ایمن بیندازید.

7- درمان با لیزر می تواند در بعضی موارد باعث رشد بیشتر شود

درست است ، انواع خاصی از موها می توانند طولانی تر و ضخیم تر تحریک شوند. اما نگران نباشید ، اگر مو مناسب نیست ، متخصص پوست شما به شما اطلاع می دهد.

8- شاید لازم باشد رژیم و محصولات زیبایی خود را تنظیم کنید

کرم های اسکراب ، گلیکولیک اسید و کرم های رتینول باید 2 روز قبل و بعد از درمان خودداری شود. من همچنین شروع به استفاده از ماسک صورت کردم و مرطوب کننده های اضافی را به رژیم خود اضافه کردم چون کمی خشک تر شدم. توصیه می شود به مدت 2 هفته قبل و بعد از لیزر ، از لایه برداری از مواد شیمیایی خودداری کنید و به همین ترتیب باید 1-2 هفته قبل از استفاده از برنزه تقلبی صبر کنید.

9. لیزر موهای زائد بیش از یک فایده دارد

با تعجب از یادگیری لیزر در واقع می تواند به تحریک موهای زائد AF کمک کند. دلیل این امر این است که این موها مو را به رشد مستقیم تشویق می کنند. “لیزا میسون ، رئیس استاندارد پزشکی ، گفت: sk: n.

10. شما نمی توانید موها را جمع کنید ، رنگ کنید یا موم کنید

زدن ، اپیلاسیون و سفید کردن روند کار را مختل می کند. اگر می خواهید در طول روند بدون مو باشید ، به جای آن ، مسیر اصلاح را طی کنید. شما به این نکات نیاز دارید تا هر تراشکاری طولانی تر شود.

11. روی تمام رنگ های پوست کار می کند

برای کشیدن لیزر ، مو فقط باید تیره باشد. sk: n از لیزرهای پالس طولانی NDYAG استفاده کنید – که برای درمان رنگ های پوستی رنگی یا تیره تر هستند.

12. ممکن است لازم باشد برای معالجه به بالا مراجعه کنید

بیشتر افراد 90 درصد کاهش دائمی در رشد مو را گزارش می دهند اما هورمون های نوسان دار باعث رشد مجدد مو می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.