پلاسما چیست؟

پلاسما چیست؟

پلاسما حالت چهارم ماده است و هنگامی ایجاد می شود که گازهای موجود در هوا با کمک یک وسیله خاص یونیزه می شوند ، این یک قوس الکتریکی کوچک ایجاد می کند که نواحی مشکل را درمان می کند – بدون پخش گرمای ناخواسته به پوست اطراف.

این روش برای سفت شدن پوست پلک و گردن سالها است که از ایتالیا و یونان استفاده می شود.

پلاسما چیست؟

قلم پلاسما / پلکسر لیفت چشم در مقابل جراحی بلفاروپلاستی؟

بلفاروپلاستی جراحی برای اصلاح پوست پلک متوسط ​​و شدید شل و پلک های پف دار بسیار عالی است. این همچنان “استاندارد طلا” برای بیمارانی است که به دنبال بلفاروپلاستی هستند ، با نتایج چشمگیر بیش از 10 سال ، برای چند هفته از خرابی.

جراحی نرم یک روش نوآورانه برای سفت کردن پوست شل است و یک جایگزین چشمگیر برای عمل جراحی است که امکان اصلاح ملایم پوست شل متوسط ​​را فراهم می کند. برای بالابر پلک (بلفاروپلاستی) اغلب ممکن است 3-4 جلسه انجام شود ، که هر 6-8 هفته انجام می شود. ایده آل برای افرادی که می خواهند تصحیح تدریجی و بدون زخم انجام دهند.

آیا جراحی نرم پلاسما / Plexr صدمه دیده است؟

کرم بی حسی موضعی به مدت یک ساعت روی پوست تمیز شده اعمال می شود. بیشتر بیماران مقداری گرما و درد احساس می کنند. در پایان جلسه ، نقاط احتراق سیاه و قهوه ای کوچکی در منطقه تحت درمان وجود خواهد داشت که ممکن است دچار درد شود.

عوارض جانبی و خرابی

پس از درمان ، پلک ها به طور موقت متورم می شوند ، که در 48-72 ساعت برطرف می شوند و ممکن است نیاز به استفاده از قرص های ضد التهاب خوراکی باشد.

پوسته کربن 4 تا 10 روز طول می کشد تا از بین برود. مهم نیست که منطقه را که به عنوان رنگ پوستی پوسته پوسته پوسته پوسته می شود ، انتخاب نکنید و یا مالش ندهید ، ممکن است همچنان ادامه داشته باشد.

شما باید از فونداسیون اکسیژناتیکس استفاده کنید که برای کمک به روند بهبودی باید یک ماه در منطقه تحت درمان اعمال شود.

اگر لازم نیست جراحی نرم Plexr® انجام دهید …

  • باردار هستند
  • از پوست بسیار تیره ای برخوردار باشید زیرا احتمال لکه های کم رنگ (افت فشار خون) یا لکه های تاریک التهابی (افزایش فشار خون) وجود دارد ، به خصوص اگر پوسته های کربنی برداشت شده یا خراشیده شوند.

چه گزینه های دیگری برای جوان سازی صورت وجود دارد؟

Ellansé یک روش تزریقی است که باعث تولید کلاژن می شود  و Morpheus8 برای سفت شدن پوست صورت ( با استفاده از رادیو فرکانس و میکرونیدلینگ ) برای سفت شدن پوست صورت بسیار مؤثر است (تصاویر قبل و بعد را ببینید) .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.