درمان پلاسماجت

جوان سازی چشم بلفاروپلاستی / غیر جراحی

پلاسماجت این فن آوری جدید به پزشکان این امکان را می دهد تا بدون عمل جراحی معمول ، جوان سازی چشم بالا و زیر چشم و بالابر را انجام دهند .

از وسیله ای کم توان برای دستیابی به تأثیرگذاری بر روی پلک های افتادگی و پوست های چروک براق شده در زیر چشم استفاده می شود. از آنجا که پوست زیر چشم شما بسیار نازک است ، می تواند یک ناحیه صورت باشد که خیلی سریع پیری می کند. پوست اطراف این ناحیه با افزایش سن ، خیلی سریع قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و می تواند شما را خسته به نظر برساند.

جرقه ایجاد شده توسط دستگاه گرما را در ناحیه تحت درمان قرار می دهد و باعث انقباض پوست می شود. دستیابی به سفت شدن پوست بسیار مؤثر است . پس از دوره بهبودی اولیه در حدود یک هفته ، نتیجه فوری مشاهده می شود. نتایج ممکن است بیشتر بهبود یابد زیرا بدن شما مقدار قابل توجهی از کلاژن را به ناحیه تحت درمان ایجاد می کند که منجر به ظاهر جوان تر می شود.

 

درمان چگونه انجام می شود؟

ناحیه ای که باید تحت درمان قرار گیرد با بی حسی موضعی بی حس می شود. ممکن است از جرقه دستگاه گرمای کمی به ناحیه احساس کنید ، اما این دردناک نیست و بیماران فقط باید ناراحتی بسیار کمی را تجربه کنند.

این درمان شامل برش یا برداشتن تهاجمی بافت پوست نیست. این روی پلکهای فوقانی و تحتانی بسیار موثر است اما خطوط سیگاری بالای لب نیز موثر است.

گرمای تولید شده در مناطق تحت درمان باعث ایجاد واکنش پوست می شود و در نتیجه باعث سفت شدن پوست و تولید کلاژن می شود و منجر به جوان سازی پوست در پوست می شود.

عوارض جانبی پلاسماجت چه هستند؟

عوارض جانبی شامل تورم و قرمز شدن ناحیه تحت درمان به مدت حدود 2-3 روز است. روند بهبودی شامل پوسته پوسته شدن منطقه تحت درمان است. این باید به تنهایی باقی بماند تا به طور طبیعی و بدون برداشت پوسته بهبود یابد. این ممکن است تا یک هفته بعد از درمان شما طول بکشد.

برخی از بیماران ممکن است تورم و قرمزی و همچنین حساسیت بیشتری را تجربه کنند. این به احتمال زیاد در نواحی اطراف چشم وجود دارد. این ممکن است در بعضی بیماران حدود 7-10 روز طول بکشد.

ما می خواهیم تا 24 ساعت اول بعد از عمل شما هیچگونه لوازم آرایشی روی مناطق معالجه استفاده نکنید.

چه فایده ای از این روش درمانی می توان داشت؟

سفت شدن پوست و بهبود بافت بزرگترین فواید آن است. اکثر بیماران بلافاصله پس از تنها یک درمان ، پیشرفت عمده ای را مشاهده می کنند. در بعضی موارد ممکن است 2 یا 3 درمان دیگر مورد نیاز باشد. می توانید انتظار داشته باشید جوان تر و شاداب تر به نظر برسید ، در حالی که با گذشت زمان پوست شما با ساختن کلاژن بیشتر و افزایش تولید الاستین واکنش نشان می دهد.

درمان پلاسماجت چقدر طول میکشد؟

این روش درمانی بسته به مناطقی که باید تحت درمان قرار بگیرند بسیار مستقیم به جلو و نسبتاً کوتاه است. ما با در نظر گرفتن آماده سازی ، بیهوشی و درمان واقعی تا یک ساعت اجازه می دهیم.

آیا من نامزد مناسبی برای این درمان هستم؟

مناسب بودن با ارزیابی پزشک زیبایی ما تعیین می شود. زمینه های نگرانی شما مورد بحث قرار می گیرد و صلاحیت تعیین می شود. هر مشکلی که ممکن است در مورد درمان داشته باشید را باید در مشاوره خود مطرح کنید.

پلاسماجت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.