لیفت چشم با پلاسماجت

سفت کننده پوست پلاسماجت

پلاسماجت یک فناوری انقلابی برای سفت کردن پوست با استفاده از پلاسما برای تحریک و منقبض کردن پوست است و باعث سفت شدن و بلند شدن آن می شود.
لیفت چشم با پلاسماجت

پلاسما چیست؟

پلاسما یکی از چهار حالت اساسی ماده است و سایر مواد جامد ، مایع و گاز هستند. پلاسما برخلاف سایر ایالات دارای خواصی است.

پلاسما از طریق یونیزاسیون گازهای جوی تشکیل می شود ، این یک گاز یونیزه شده است که از یون ها و الکترون ها تشکیل شده است ، که با جداسازی الکترون ها از پوسته الکترونی اتم های گاز یا پارگی مولکول (یونیزاسیون) ایجاد می شود.

سفت شدن پوست Jett Plasma چگونه کار می کند؟

این قطعه دست جت پلاسما باعث ایجاد یونیزاسیون در حالی که دستگاه را بر روی پوست می کشد ، متعاقباً واکنشی را در بافت ایجاد می کند. جریان انرژی پلاسما تشکیل کلاژن جدید را تحریک می کند ، فیبرهای الاستین را تحریک می کند ، پوست آسیب دیده آفتاب را بهبود می بخشد ، چین و چروک ها را کاهش می دهد و سطح پوست را صاف می کند.

این روش درمانی شامل برش ، تزریق ، سوزاندن یا از بین بردن پوست یا بافت نیست.

به خصوص در کار با نواحی کوچک پوستی به شدت لایه دار مانند چشم فوقانی و تحتانی ، “خطوط سیگاری” از دهان و اطراف ناحیه دکمه شکم بسیار مفید است.

درمان  پلاسماجتچقدر درد دارد؟

قبل از شروع عمل از بی حسی موضعی استفاده می شود. بنابراین درد ناشی از درمان باید حداقل باشد. روند بهبودی می تواند ناراحتی خفیفی ایجاد کند اما برای کمک به تسکین درد در پیشگیری می شود.

آیا عوارض جانبی  پلاسماجت وجود دارد؟

عوارض جانبی فوری است و ممکن است شامل 2-3 روز در تورم و قرمزی ناحیه تحت درمان باشد. روند بهبودی شامل پوسته پوسته شدن (که باید برای از بین بردن طبیعی آن باقی بماند) در طی حدود یک هفته است.

بعضی اوقات درمانها می توانند به طولانی شدن قرمزی و تورم منجر شوند ، در حالی که پوست بهبود می یابد ، این امر احتمالاً در صورت درمان لک های چشم یا نواحی نزدیک به چشم صورت می گیرد. بهبودی کامل برای برخی از افراد تا 7 تا 10 روز طول می کشد.

آرایش را می توان به عنوان پوشش در صورت لزوم استفاده کرد اما نباید 24 ساعت پس از درمان استفاده شود. نتایج فوری است و طی 2 تا 4 هفته آینده بهبود می یابد.

کدام مناطق با  پلاسماجت قابل درمان است؟

در اکثر مناطق پوست قابل درمان است که می توان از آن برای خطوط ریز و چروک صورت و بدن مانند ناحیه فوقانی و تحتانی چشم ، خطوط سیگاری ، خطوط صورت ، ناحیه دکمه شکم ، ران ها ، شکاف ، دکوراسیون استفاده کرد.

همچنین می توان برای اصلاح زخم (از جمله جای زخم آکنه) ، سستی پوست ، چربی بیش از حد ، از بین بردن برچسب های پوستی زگیل و غیره استفاده کرد.

یک درمان جت پلاسما چه مدت طول می کشد؟

درمان نسبتاً کوتاه است ، اما ما یک ساعت آماده سازی ، بیهوشی و معالجه را انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.