نمسیس

نمسیس Nemesis

دستگاه نمسیس Nemesis

مکانیسم تاثیر نمسیس (نمسیس چگونه تاثیر می کند)؟

بدن انسان از ملکولهای مختلف تشکیل شده است. ملکولهای بدن قطب های مثبت و منفی دارند و در حالت عادی بدون القا میدان الکتریکی،ملکولهای بدن به صورت آزاد در جایگاه خودقرار گرفته اند.در رادیو فرکانسی ژنراتور مولدRF ،میدان الکتریکی متناوب بین دو الکترود ایجاد می کند.در واقع رادیو فرکانسی باعث تغییر قطب مثبت و منفی ملکولهای بدن می گرددبه طوریکه 300 تا 500 هزار بار در ثانیه باعث تغییر قطب مثبت و منفی ملکولهای بدن می شود.این فرآیند باعث جذب و دفع ملکولها،چرخش ملکولها و در نتیجه باعث اصطکاک ناشی از حرکت ملکولها می شودکه این اصطکاک ملکولی منجر به تولید سریع گرما به صورت یکنواخت در تمام زمان می شود.گرمای اصطکاکی ناشی از حرکت ملکولها در نمسیس باعث افزایش دمای پوست در منطقه هیپودرم تا 40 الی 45 درجه سانتی گراد شده و منفجر به حل شدن چربی ها می شود.

در دستگاه نمسیس بیمار هم از رادیو فرکانسی و هم از رادیو فرکانسی ترکیبی با وکیوم بهره می برد.ترکیب رادیو فرکانسی با وکیوم با افزایش گردش خون، لیپولیز و افزایش جریان لنفاوی درمان لاغری را تسریع می کندو در درمان چاقی های موضعی یا همان سلولیت موثر است.

از طریق ماساژ در نمسیس :

از بیش از 4000 سال پیش ساکنین شرق آسیا اعتقاد دارند که بدن انسان یک نیرو انرژی در حال اجرا دارد.این نیرو انرژی به نام( QI CHEE) خوانده می شود. QI شامل همه فعالیتهای ضروری زندگی از جمله روانی، احساسی، ذهنی و جنبه های زندگی می شود.سلامت شخص تحت تاثیر جریان QI در بدن می باشد. انرژی QI به صورت آزاد جریان پیدا می کندوقتی شما نقاط طب سنتی قشاری را لمس ، فشار یا نگه میدارید.ساکشن وکیوم دستگاه نمسیس، اثر درمانی طب سنتی شرقی را از طریق استفاده از طریق این مکانیسم به بیماران هدیه می کند.

وجوه برتری و مزایا

  1. استفاده از طب مدرن همراه با طب سنتی شرقی ( اولین در ایران )
  2. لاغری لیفتینگ صورت و بدن
  3. نتایج سریع و قابل مشاهده جهت تناسب اندام کاهش سایز
  4. اثرات کاملا برتر نسبت به سایر دستگاه های مشابه گارانتی طلایی و خدمات بعد از فروش برتر ( 10 سال )
  5. تلفیق 3 دستگاه در یک دستگاه ( اثرات همزمان پوست و تناسب اندام و طب سنتی شرقی )
  6. آمz ساخت ( کره جنوبی ) توان بالا 360 وات
  7.  فشار قابل تنظیم ساکشن وکیوم دستگاه در مقایسه با دستگاه های آندرمولوژیک و سیستم های رولروکیوم خلا تحت فشار بسیار قدرمتند ( بیش از kpa 800 تولید می کند )
  8.  علیرغم سنگینی دستگاه ( 80 کیلو گرم ) بعلت داشتن چرخهای مناسب و قدرتمند ، براحتی قابل جابجایی است.

مشخصات فنی نمسیس

  • کشور سازنده : کره جنوبی
  •  کارخانه سازنده : سونگ هوان کره جنوب
  •  قدرت دستگاه : 360 وات
  •  مجوزها و گواهی ها :
    مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران
    تائیدیه اتحادیه اروپا (Medical ce)
    تائیدیه کیفیت اروپا
    تائیدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کره جنوبی (GMP)
    تائیدیه سازمان غذا و داروی کره جنوبی (KFDA)
    ISO 9001

 

اعضای تشکیل دهنده دستگاه :

دستگاه شامل 4 هندپیس می باشد. 2 هندپیس رادیو فرکانسی تخصصی و 2 هندپیس ترکیبی وکیوم بعلاوه رادیو فرکانسی همزمان می باشدکه قابلیت استفاده از وکیوم بـــه تنهایی را دارد.درواقع یک هندپیس تخصصی رادیوفرکانسی بعلاوه یــک هندپیس وکیــوم ترکیبی با RF نیم مگاهرتز بوده و مخصوص صورت می باشد ( چون فرکانس بالاتری داشته و عمق نفوذ کمتـری دارد جهت صــــورت و غبغب استفاده می شود) ضمناً یک هندپیس تخصصی و تک رادیو فرکانسی بعلاوه یک هندپیس ترکیبی وکیــوم بعلاوه رادیو فرکانسی سه دهم مگاهرتز بوده و جهت بدن استفده می شود.

علت برتری رادیو فرکانسی های پرتوان برکاویتیشن

رادیو فرکانسی های پرتوان، با انرژی و گرمای تولیدی بالا در عمق بافت باعث لیز چربی می شونددر حالی که کاویتیشن توانایی لیز چربی را ندارد ضمناً رادیو فرکانسی بر خلاف کاویتیشن بدون عارضه می باشد.

 

نمسیس | Nemesis | دستگاه لاغری موضعی | دستگاه کاویتیشن | لیفتینگ صورتنمسیس | Nemesis | دستگاه لاغری موضعی | دستگاه کاویتیشن | لیفتینگ صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.